22 juni 2009

KAOS

Åhhhhhhhhh, vad extra glad jag är idag, glädjen rullar runt i hela kroppen! Har fått ett KAOS-kort av bästa Eyovine och det håller jag högt!
Idag har jag och Micke hämtat grus till farstukvisttrappen och värmen är äntligen här.
Morfar tittar in hit ibland och han tyckte nog att jag kunde skriva lite roligare text. Det här är ett första försök. Nu kliar det i scrapfingrarna igen. Må väl!



Motiveringen är helt underbar och jag älskar verkligen skräp


För er som missat vad KAOS är kommer här en förklaring:
"KAOS (Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)
En levande logga som sänds till någon man uppskattar. Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar. Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort den. PÅ dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med.

Varje KAOS-award innehåller:
Skaparens eget namn
Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
Storlek: 10x15cm
Man ska givetvis fotografera/scanna awarden och blogga om den också. På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man fysiskt kan spara och titta på. I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare. Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem."

Jag återkommer med vilka jag ska skicka till - så svårt att välja:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Har nyss hittat till dig, och har blivit följare med en gång.. Såååå kul att du hittar annorlunda scrap-material!! Det mesta går att scrappa i rätt sammanhang.

Grattis till KAOS-awarden!! Den var jättefin.